pátek 3. prosince 2010

DOTAZ

Slečny, přemýšlím nad koupí bot Hunter. Proto se ptám, máte s touto značkou nějaké zkušenosti?

Dík!

6 komentářů:

  1. su velmi dobre :) nie ze by som ine holinky mala, ale v tychto sa aj dobre chodi...

    http://girlwiththeblackarm.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. ano, ano jsou pohodlne a kvalitni hlavne! Mela jsem minuly rok hjolinky Melissa od Vivienne W. a praskly po trech mesicich :( proste jen tak si ruply, pak jsem si koupila Hunterky na festivaly letni, a parada uz od pohledu bylo znat ten kvalitnejsi material :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ak premyslas nad kupou gumakou tak urcite chod do toho! ja mam aj gunmaky od nich a aj take navleky do gumakov a som maximalne spokojna! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jsem rada, ze jsem na tyhle odpovedi narazila, zvazuji ten samy kup!

    OdpovědětVymazat
  5. a ty se hlasis na filmova studia taky? ptali se me, co jsem videla naposledy za film a chteli ho rozebrat plus se pak ptali na knizky. a ja byla strasne nervozni, takze to byl dost propadak:(

    OdpovědětVymazat
  6. Doufám, že hodíš nějaké echo jestli si je koupíš..:)

    OdpovědětVymazat