neděle 14. listopadu 2010

A to je vše, dámy a pánové

Ahoj čtenáři!
Proč nepíšu? Nechce se mi.
Nerada bych, aby tahle zpověď byla klišé - mám dojem, že když se někomu něco nedaří, automaticky to začne shazovat a hanit.

Měla jsem napsaný dlouhý a peprný článek o (ne)vkusu českých blogů (nekvalitě fotografii,neoriginálních outfitech,  pochlebováni, uskupování se do určitých skupinek na základě vlezdoprdelství...) Já tohle z celého srdce nesnáším a rozhodně do žádné takové skupiny nehodlám patřit.
Nechci aby se na mém blogu objevovaly stále ty stejné, nekvalitní (rádoby umělecké) černobílé fotografie. Občas k snídani talíř s ovocem a k svačině muffin. Oblečení na ramínku..A co si budeme povídat, celkovou prestiž blogu nezvedá  zmrzlina ben and jerry's a ani Starbuck...

Protože mě čeká životní etapa v Londýně, možná se někdy ozvu.

Mějte se pěkně a vy krásné, charismatické, chytré a vkusné se prosím držte, mám vaše blogy ráda!


(a co by to byl konec blogu, bez pořádné pecky!)

7 komentářů:

  1. Užij si Londýn! Jedeš tam studovat?

    OdpovědětVymazat
  2. já bych si ten tvůj připravovaný článek ráda přečetla! o módních blozích, hlavně těch českých, mám už delší dobu svůj názor a tak by mě zajímal ten tvůj:) a chválím The Kinks!

    OdpovědětVymazat
  3. To je škoda, i když jsi psala jen občas líbilo se mi to. Třeba zas časem....z Londýna:) Co tam? Su strašně zvědavá. Nadeje:)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásně napsaný! Určitě souhlasím a nejvíc si vážím té podstivosti o tvém názoru. Můj vlastný názor se kupodivu moc neliší. Velmi ráda bych si přečetla ten tvůj článek.

    Budu moc ráda si od tebe zase někdy něco přečíst.

    Užij si Londýn!

    Sofia Leo x

    OdpovědětVymazat
  5. Jedeš do Londýna? To ti závidím, taky bych tam chtěla, tak snad příští rok. Doufám, že budou i příspěvky od tamtud. Aspoň někdy...)

    OdpovědětVymazat
  6. Čau ty pýčo .... !! .))
    Nauč se psát ČESKÝM JAZYKEM .))
    měj se, byl jsem tu a přijdu zas,
    nastav pÝču, Fantomas'

    OdpovědětVymazat